sâmbătă, 9 octombrie 2010

Porsche Cayman de la eMAG

Ca in fiecare zi de  dimineata, mi-am deschis frumos mail-ul si am inceput sa trec in viteza printre mesajele primite (neavand prea mult timp la dispozitie), printre cele uzuale fiind si cateva de tip “newsletter”. Am deschis newsletter-ul primit de la eMag pentru a vedea ce oferte atractive (sau nu) mai au, ca sa stiu daca ma mai bag dator la ceva, sau ba (ca doar e criza, nu?). Intrand pe site, am descoperit ca au lansat un nou concurs, denumit destul de sugestiv (pentru mediul online): RETEAUA! M-am inscris, am facut rapid cele 2 sondaje (QUIZ-uri), dupa care am observat ca se merge pe acelasi principiu pe care cam merg toate concursurile online ce se bazeaza pe sistemul de votare pentru a avea mai multe sanse de castig (ceva de gen “refferals”). Nu m-am agitat prea tare, pentru ca sunt convins ca sunt multi altii care se mobilizeaza mai bine.
Pe scurt, ideea concursului este cam asa: Te inscrii, faci sondajele zilnice(QUIZ-urile alea), asculti Cronica Carcotasilor la Kiss FM (unde in fiecare dimineata se difuzeaza un nou cod, ce iti aduce credite), sau o privesti la Prima TV in fiecare miercuri in direct sau duminica in reluare (si acolo se difuzeaza un cod care acorda credite bonus), dai link-ul personal la prieteni sa te voteze si mai castigi cate 20 de credite / vot, s.a.m.d.
Ideea acestor “credite” (sau sa le spunem puncte) este ca, atunci cand acumulezi 1000 de credite, le poti rascumpara pe o SANSA. Aceasta sansa inseamna ca ai ocazia sa-ti alegi un numar de la 0 la 99.999.999 (parca). Daca acel numar va fi extras vei putea castiga unul din premiile pe care vi le prezint imediat. Vreau doar sa mentionez ca nu este obligatoriu sa fie extras EXACT numarul tau, ci este valabila si conditia ca, daca numarul extras nu este ales de nimeni ca SANSA, se va alege numarul cel mai apropiat de numarul extras. Presupun ca ati inteles ideea.
Bunnnnnnnn! Si acum am ajuns la ce ne interesa pe toti de fapt: CE CASTIGAM? :D
Premiile sunt urmatoarele:
• Marele Premiu: Un autoturism Porsche Cayman 2.9, 265 CP, 195 kW, cutie de viteze manuala 6 trepte, culoare Alb Carrara, an fabricatie 2010, cu o valoare de 235.244,36 lei (inclusiv TVA). Masina se va preda inmatriculata.
• Premii Saptamanale (12 saptamani): cate 1 iPad Apple 32GB, fiecare in valoare de 3.249 lei (inclusiv TVA) si cate 5 Aparate foto digitale Nikon Coolpix L21, fiecare in valoare de 349 lei (inclusiv TVA).
• Valoarea totala a premiilor este de 295.172,36 lei (inclusiv TVA).
Asadar, bafta tuturor celor care aveti rabdarea si nervii necesari participarii la acest concurs. Si eu particip, insa nu ma agit prea tare, pentru ca daca e sa fie, va fi! :)



Daca veti considera ca merit votul vostru, fericiti-ma aicihttp://reteaua.emag.ro/c/daniela13


Mentionez ca in curand o sa postez si codurile eMAG de pana acum si le voi actualiza in limita timpului disponibil (pe fiecare zi, sper).
Succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu